اگر قصد خرید روتختی در تهران را دارید می توانید به مراکز مختلفی مراجعه کنید.

1-  بازار مولوی

بازار مولوی از گذشته تا امروز به عنوان مرکز فروش پارچه مطرح بوده است و این روزها یکی  از مراکزی است که می توانید انواع  روتختی و پرده را نیز ازآنجا تهیه کنید.

2- بازار بزرگ تهران

یکی از راسته های مطرح در بازار بزرگ، راسته فروش پارچه می باشد که می توانید در این بخش هم انواع روتختی را بیابید. البته بازار تهران بسیاربزرگ و وسیع است و نمی توان واقعا همه افراد  فعال در یک صنف را در آنجا پیدا کرد. همینطور میبایست به  بازار مشرف باشید تا بتوانید به راحتی از بین کوچه پس کوچه های مختلف به مقدصد خود برسید.

3- بازار عبدل آباد

مرکز دیگری که در تهران به فروش روتختی اختصاص دارد بازار عبدل آباد است که اجناس با قیمت کمتری در آنجا به فروش می رسد و البته با توجه به انتظار مشتریان از قیمت پایین معمولا کالاهای با کیفیت بالا نمی توانید در آنجا پیدا کنید.

4- خیابان شریعتی

فروشگاه های بسیار زیادیرادر خیبان شریعیت می توانید پیدا کنید که انواع کالای خواب از بالش و تشک گرفته تا روتختی را بهفروش می رسانند و البته کیفیت قابل قبولی داشته و کمی گران تر هستند.

5- سایر مراکز

این روزها استفاده از کالای خواب و روتختی جزء ملزومات زندگی به حساب می اید و تقریبا در هر محله یا هر پاساژِی می توانید حداقل یک نمونه از فروشگاه های فروش کالای خواب را بیابید. که هریک مطابق با سطح درآمد و انتظارات مشتریان محلی اقدام به عرضه محصول می نمایند.

فقط  ممکن است تنوع مورد نظر شما را نداشته باشند.

6- فروشگاه های آنلاین

یکی از انتخاب های دیگر فروشگاه های آنلاین است که نمونه آنها را به شکل سایت ها و کانال و پیج های اینستاگرام می توانید پیدا کنید که تنوع بسیارزیادی از محصول دارند اما امکان خرید حضوری ندارند.

چه در خرید حضوری و چه در خرید آنلاین می بایست از کیفیت کالا اطمینان حاصل کنید. هم در مراکز فروش آفلاین و هم آنلاین انواع کالا با کیفیت های مختلفی عرضه می شوند بنابراین صرف قیمت پایین تر اقدام به خردی نکنید.

معمولا در خریدهای حضوری مشتری بیشتر به حرف فروشنده اعتماد می کند و  گاهی این موضوع باعث میشود که هزینه بیشتری را بپردازد.

در شهرستان ها نیز معمولا هر شهر مرکز خرید خاص خود را دارد.