۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مدل های جدید سرویس پارچه ای آشپزخانه

برای اطلاع بیشتر از جزئیات ست 18پارچه ای آشپزخانه عروس سری 601

کلیک کنید

برای اطلاع بیشتر از جزئیات سرویس آشپزخانه پارچه ای 18 تکه سری 106

کلیک کنید


برای اطلاع بیشتر از جزئیات نیم ست پارچه ای آشپزخانه طرح فلفل دلمه

کلیک کنید



برای مشاهده همه مدل های سرویس پارچه ای آشپزخانه عروس کلیک کنید:


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شیک و تک

تی بگ و جعبه پذیرایی تی بگ

در این مقاله قصد داریم با مفهوم تی بگ آشنا شویم و بدانیم تی بگ چیست ؟

چندی است استفاده از جملات و عبارات انگلیسی بسیار رایج شده است. کلماتی که گاهی بعضی از افراد معنی دقیق آن را نمی دانند. یکی از آن کلمات تی بگ است. شاید شما هم این کلمه را شندیه باشید یا با نمونه های مختلف آن برخورد کرده باشید؛ مانند تی بگ هلو، تی بگ لیمو یا غیره.

اما معنی تی بگ (Tea-Bag() چیست؟

تی بگ (Tea-Bag() در واقع همان چای نپتون یا چای کیسه ای خودمان است. همه ما از چای کیسه ای استفاده نموده ایم. البته ما ایرانی ها چای دم شده را به انواع چای کیسه ای ترجیح می دهیم؛ اما قطعاً در مسافرت یا گردش از چای کیسه ای استفاده کرده ایم. مواردی مانند آماده شدن فوری چای و عدم نیاز به صافی باعث شده است تا چای کیسه ای محبوبیت بیشتری پیدا کند.


کاربردهای تی بگ چیست؟

شاید تجربه خیلی از ما از استفاده از تی بگ به نوع معمولی آن محدود شود اما این روزها انواع طعم های چای در غالب چای کیسه ای عرضه می شوند. حتی انواع دمنوش های گیاهی هم به شکل تی بگ قابل تهیه است. مانند تی بگ چای سبز، تی بگ بابونه، تی بگ گل گاوزبان. اینها نمونه هایی از دمنوش هایی است که می توانید خیلی سریع آن ها را آماده کنید.

امروزه در بسیاری از مکان های اداری یا حتی در منازل از انواع تی بگ برای پذیرایی نیز استفاده می شود. شما می توانید طعم های مختلف چای کیسه ای را به مهمان تان پیشنهاد دهید تا هر کدام را که به آن میل دارد انتخاب کند. تی بگ هایی مانند تی بگ هلو، تی بگ سیب، تی بگ لیمو و تی بگ پرتغالی از نمونه های معروفی است که در این دسته جا می گیرند.



برای مشاهده ادامه مطلب در رابطه با جعبه پذیرایی تی بگ کلیک کنید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شیک و تک